Lojistik ve Dağıtım Kurye Hizmetleri

Akıncı Kurye
0

 Lojistik ve dağıtım sektöründeki ortaklıklarımız, sektördeki önemli deneyimimiz ve tüm tedarik zinciri boyunca esnek, ölçeklenebilir ve ısmarlama çözümler yaratma becerimiz sayesinde geliştirilmiştir. Buna depolama , geçici destek, 3PL, dağıtım, alma ve paketleme ve çok daha fazlası  dahildir. 

Lojistik ve Dağıtım

İnovasyon tutkusuyla birleştiğinde, benzersiz gereksinimleri karşılayacak şekilde uyarlanmış bir hizmet geliştirebiliyoruz. Müşterileriniz sizin için olduğu kadar bizim için de önemlidir. Uzman ekiplerimiz, işletmenizin bir uzantısı gibi çalışarak müşterilerinize kesintisiz olarak yüksek düzeyde hizmet ve bilgi görünürlüğü sağlar.

Lojistik ve Dağıtım Kurye Hizmetleri

3PL hizmetleri sektöründeki işletmelere sağladığımız destek, geçici destek sağlamaktan yoğun dönemlerde ek araç tedarik etmeye ve depo tesisimizin kullanımı da dahil olmak üzere tam aynı gün teslimat çözümlerine kadar uzanmaktadır. 'Herkese uyan tek' bir lojistik hizmeti yoktur. 

Kurye Lojistik Hizmetleri

İşletmenizin ve müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılayan ısmarlama bir lojistik çözümü tasarlıyoruz. Lojistik hizmetinizdeki karmaşık sorunlar için, geniş bir kamyonet ağımız ve ulusal nakliye ve depolama hizmetimiz aracılığıyla doğru boyutta çözüm sağlıyoruz.


Ulusal parça teslimat hizmetimiz, parça toplama ve teslimatlarınız için doğru boyuttaki aracın kullanılmasını sağlamak için bir kamyonet ağı kullanır. Ulusal depolama ve nakliye hizmetimiz sayesinde , kamyonet ağı ve depo konsolidasyonu kullanarak parça teslimatlarının hızını ve verimliliğini artırmaya odaklanabilen ısmarlama lojistik çözümler üretiyoruz .

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)

#buttons=(Tamam, anladım!) #days=(20)

Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Çerezleri Gör
Ok, Go it!